Een bericht voor onze Mitsubishi rijders


Mitsubishi bij Klaaysen Auto's

Rijdt u Mitsubishi? Dan is de kans groot dat u de afgelopen tijd bent benaderd door de importeur of Autopalace over uw auto en het onderhoud. 
Wij vinden het belangrijk dat er geen onduidelijkheden bestaan over het onderhoud van uw auto en hoeverre dit gewoon kan blijven plaatsvinden bij Klaaysen Auto's, ondanks het feit dat wij geen hoofddealer meer zijn.
Als er veel informatie de ronde doet, kan dit zorgen voor onduidelijkheden. Daarom geven wij hier antwoord op de meest gestelde vragen rondom ons autobedrijf en Mitsubishi. Zo weet u precies wat u als Mitsubishi rijder kunt verwachten bij Klaaysen Auto's. 
1. Werken er opgeleide monteurs aan mijn auto?
Ja. Onze monteurs zijn opgeleid en voorzien van alle benodigde kennis en informatie om aan uw auto te werken. 
2. Is Klaaysen auto's voorzien van alle apparatuur en technische informatie om aan mijn Mitsubishi te werken?
Ja. Onze garage is uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto te kunnen onderhouden of repareren. Dit geldt ook voor onze monteurs. 
3. Als ik een (nieuwe) Mitsubishi koop bij Klaaysen auto's, kan ik dan ook mobiliteitsgarantie verwachten?
Ja. U krijgt 24 uur per dag 7 dagen per week pech hulp in het binnen en buitenland. Bij een klein probleem kunt u contact met ons opnemen en verhelpen wij het probleem kosteloos. Wanneer u onderweg pech krijgt en niet meer verder kunt rijden belt u het pech nummer en komen ze naar u toe.
4. Ben ik bij verrichtte werkzaamheden bij Klaaysen auto's goedkoper uit dan bij de hoofddealer?
Ja. Of het nu gaat om onderhoud of reparatie, bij Klaaysen auto's bent u sowieso goedkoper uit. 
Voor meer informatie over mobiliteitsgarantie of als u andere vragen hebt omtrent uw Mitsubishi en de service van Klaaysen Auto's, vragen we u om contact met ons op te nemen.